TIIMIKOOLITUSE KOGEMUS EHK „KUIDAS” ON TÄPSELT SAMA OLULINE KUI „MIDA”
Möödunud nädalal astus oma ettevalmistatud kõnedega lavale eriti kreatiivne seltskond: loov- ja disainiagentuuri Division meeskond. Koolitusel õpiti muuhulgas, kuidas saavutada ja hoida kontakti publikuga, kuidas jutustada lugu ning mõjusalt abimaterjale kasutada. Õpiti teooriat ning tehti palju praktilisi harjutusi.
Viljaka loomepinnase väetiseks pole virts, vaid võimalused arenguks ja puhkuseks. Nii oleme koos targemad, elujõulisemad ja seeläbi ka paremad partnerid oma klientidele.
Oma mõtete ja ideede selge ning veenev esitamine on elutähtis tööriist loovagentuuri töötaja oskuste pagasis, nagu õpetas meie tiimile Anonymous Presenters üks loojatest Mart Koldits. On kahju tõdeda, et noorte näost näkku suhtlemise oskused jätavad tänapäeval nutimaania tõttu aina enam soovida.
Koos läbiti mitmepäevane praktiline koolitus, milles analüüsiti fookuse hajumise põhjusi ning õpiti hingelise sideme loomist kuulajaga. Isegi väga hea lugu ei tee halvast jutustajast head esinejat. „Kuidas” on täpselt sama oluline kui „mida”.
AIGI SOOL, Division team leader ja partner